Toborzás

A projekt a társadalmasítás és a bevonást intenzív toborzó akcióval kezdi, melynek első lépése a menedzsment aktiválását követően a célcsoport potenciális tagjai érdeklődésének felkeltése. A regisztráció kezdeményezése tájékoztató levelek megküldésével, flyerek, honlap banner, valamint közösségi média, helyi hírlevél, közterületi médiafelületek használatával valósul meg. A plakátok és szórólapok kombinálása az információ megfelelő terítése érdekében ajánlott. A plakátok megfelelő elhelyezése kulcsfontosságú a célcsoport elérése érdekében. A projekt 5 alkalommal toborzó rendezvényt is tart, valamint regisztrációs konzultációt biztosít a megkeresettek (telefon, e-mail) igényei alapján.

A regisztrációs lapok fogadása, azonosítása, önkéntesség elve alapján a jelentkezőket a vonatkozó adatvédelmi és egyéb szabályzók alkalmazása mellett nyilvántartásba veszi, megvalósul a projektben való együttműködés dokumentálása. Felmerülő igényekben folyamatos tájékoztatást biztosít.

A bevont célcsoporttagok újabb célcsoporttagokat, jelentkezőket hozhatnak. Minden bevontnak, érdeklődőnek van családja, barátja, mindenki jár más társaságba, ismerkedik, ami mind jó lehetőség a projektünk népszerűsítésére. Személyes beszélgetések és fórumok alkalmával bemutatjuk a munkánkat; felmérjük, hogy mi érdekli a célcsoportot, milyen problémáik vannak.

Szórólapokat és információs kiadványokat készítünk, amelyek nemcsak információt nyújtanak a projektünkről, hanem olyan jelentkezési lap részt is tartalmaz, amit ki lehet tölteni és visszaküldeni. A toborzás során rendezvényeken elérni és bevonni kívánt célcsoporttagok száma legalább 100 fő.